Dag 1 + 2 (de reis)

12 februari 2020 - Bali, Indonesië

Na afscheid genomen te hebben van mijn ouders en mijn broertje, ging de reis dan eindelijk beginnen. 11,5 uur naar Singapore. Daarna nog 3 uur naar Bali.
Een film, een aantal afleveringen van een serie en 3 vliegtuigmaaltijden verder, landen we dan eindelijk op Denpasar, Bali. Dan komen de twee spannendste dingen van de reis, het visum kopen en hopen dat de bagage goed meegekomen is. En ja hoor, dit verliep beide voorspoedig. Bepakt en bezakt lopen we het vliegveld uit op zoek naar Putu, die ons naar het hotel zal brengen. Ons hotel bevindt zich helemaal aan de andere kant van het eiland, in Lovina. Deze reis duurde nog eens 4 uur. Doordat we vooruit in de tijd zijn gegaan, ben ik nogal moe en val ik op de reis naar Lovina een aantal keer in slaap. Er valt me van alles op tijdens de autorit. Het verkeer is hier veel chaotischer, de wegen zijn heel smal en er zitten apen naast de weg. Ik kijk mijn ogen uit, op de momenten dat ik niet slaap. Ik probeer de dingen die ik zie te verwerken maar dit gaat nog wel even duren denk ik zo.
Na 4 uur bergen op- en afgereden te hebben, zijn we eindelijk aangekomen bij ons hotel. De eigenaresse is een hele aardige en behulpzame vrouw. Na even gezeten te hebben, gaan we ergens achteraf proberen scooter te rijden samen met Putu. Dit gaat best goed, ook al is dit de eerste keer op een scooter voor mij. Daarna zijn we langs Stepping Stones Bali gelopen, waar we ons project gaan doen.
‘s Avonds nog lekker een hapje gegeten en daarna alle dingen proberen te verwerken en proberen lekker bij te slapen.

1. Astrid:
    12 februari 2020
    Dan is het nu eindelijk begonnen, veel plezier, genieten en vooral ervaring opdoen. Groetjes Astrid.
  2. Silvia Weijs:
    12 februari 2020
    Verl plezier Liona, super leuk dat we je kunnen volgen! Pas goed op jezelf! GR. Silvia.
  3. Sonja Kursten:
    12 februari 2020
    Leuk dat we jou verhalen nu kunnen lezen.Het klinkt nu al goed. Veel plezier. Gr Sonja
  4. Mirjam Gommans:
    12 februari 2020
    Hardstikke leuk Liona om je zo te kunnen volgen. Doe voorzichtig, maar vooral ook veel genieten van alles.
    Knuffel Mirjam 😘
  5. Oma:
    12 februari 2020
    Leuk om dit op deze manier mee te maken, heel veel liefs
  6. Yvonne Zegers:
    13 februari 2020
    Ha Liona,
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Nu lekker genieten daar en allemaal nieuwe indrukken opdoen. Groetjes Yvonne
  7. Ankie:
    15 februari 2020
    Prachtige verhalen!!
    Veel succes en ook veel plezier!!