Welkom in het Balinese verkeer

14 februari 2020 - Lovina, Indonesië

Na een beetje gesetteld te zijn, hebben we een aantal praktische dingen geregeld zoals simkaart en scooter. Daarnaast zijn we naar de stichting geweest waar we zullen gaan werken. Hier hebben we al een aantal mensen ontmoet en de werkplaats gezien.
De volgende dag konden we onze scooters ophalen bij de stichting. Hier hebben we een Nederlandse jongen leren kennen die hier al 3,5 maand zit en nog 3,5 maand zal blijven. Samen met die Nederlandse jongen en iemand van Stepping Stones zijn we Lovina gaan ontdekken. Nogal gespannen om het chaotische, Balinese verkeer te trotseren, zijn we met z’n vieren op pad gegaan. We zijn langs de supermarkt, ATM en tankstation gereden en we eindigden op het strand met een lekker koel drankje. Na wat gebabbeld te hebben, heeft de Nederlandse jongen ons de weg naar huis gewezen. Eenmaal thuis hebben we lekker een duik in het zwembad genomen.
Nu kwam de volgende stap, met z’n tweeën in het donker een restaurant te zoeken om te gaan eten, en daarna natuurlijk ook weer de weg terug te vinden. Dit verliep gelukkig allemaal redelijk soepel. Na lekker gegeten te hebben en nog even met het thuisfront gebeld te hebben, ga ik nu lekker mijn bedje opzoeken en hopen dat ik vanavond wel een beetje op tijd in slaap val.

1. Richard:
    14 februari 2020
    Mooi geschreven meid. Slaap lekker!!
  2. Rob Arts:
    14 februari 2020
    Leuk verslag. Boeiend om te lezen. Ik kan me de hectiek van die drukte daar wel voorstellen.
  3. Oma:
    14 februari 2020
    Mooi ,t is allemaal wel spannend maar leuk
  4. Astrid:
    14 februari 2020
    Leuk om te lezen. Zal wel effe allemaal wennen zijn, die drukte en zelf van alles regelen maar dat is jou wel toevertrouwd. Groetjes.
  5. Opa en oma en en Simone:
    14 februari 2020
    We genieten van je verhalen
  6. Tineke:
    15 februari 2020
    Leuk om te lezen Liona. Veel succes en plezier.
  7. Ankie:
    15 februari 2020
    Prachtige verhalen!!
    Veel succes en ook veel plezier!!
  8. Mirjam Gommans:
    29 februari 2020
    Ha Liona
    Mooie verhalen. Wat zul je veel meemaken en zien. De foto's zijn prachtig. Mooie tijd nog daar
    Groetjes Mirjam